.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضي دانشجويان مازندراني به عملكرد نمايندگان استان

جمعی از دانشجویان مازندراني در اعتراض به مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد، دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش شمال نیوز ، این راهپیمایی ساعت 10 صبح روز گذشته از آستانه‌ی امام‌زاده قاسم (ع) بابل شروع شد تمامی تظاهرکنندگان، اعلامیه‌ها و پلاکاردهایی در خصوص محکومیت مصوبه‌ی غیرقانونی مجلس به همراه داشتند.
دانشجویان با حضور در جلوی دفتر یکی از نمایندگان بابل در مجلس (نریمان) که یکی از رأی دهندگان به این طرح نیز می‌باشد، به مدت 30 دقیقه در این محل توقف نموده و اعتراض خود را اعلام داشتند.
آنان دقایقی را نیز در جلوی فرمانداری شهرستان بابل توقف نموده و سپس با مراجعه به دفتر دیگر نماینده‌ی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ( کریمی ) ، اعتراض خود را با پوستر، عکس، پلاکارد و شعارهایی که به دست داشتند اعلام نمودند.
در ادامه این معترضان به مصوبه اخیر مجلس به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر رهسپار شدند و تا ساعت 14 جلوی درب ورودی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر به تحصن خود ادامه دادند .
دانشجویان مازندرانی از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان مازندرانی خواستند که بار دیگر سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس را که چند ماه قبل انجام شده مطالعه کنند.
دانشجویان مازندرانی این حرکت نمایندگان قانون‌دانِ قانون‌شکن را دهن‌کجی مجلس هشتم به رهبر معظم انقلاب دانسته و این حرکت را یادآور نامه‌ی تلخ و سرگشاده‌ی نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری دانستند و خاطرنشان کردند این حرکت تا لغو این مصوبه ادامه خواهد داشت.

برخی از شعارهای دانشجویان مازندرانی به شرح زیر می‌باشد:

قانون‌دانِ قانون‌شکن نمی‌خوایم/
جاسبی خیانت می‌کند، مجلس حمایت می‌کند/
نماینده‌ی خائن، استعفا، استعفا/
دانشگاه آزاد در اختیار مافیای قدرت و ثروت/
مجلس نباید تصمیم شورای انقلاب فرهنگی را نقض کند./
وقف اموال ملّت!؟!/
نریمان، ادیانی، اکبری، شجاعی ، یوسف نژاد ، کریمی ، ناطق نوری ، محسنی، استعفا، استعفا/
رییس مادام‌العمر، استعفا، استعفا/
نماینده‌ی مجلس، بصیرت، بصیرت/
لُبِّ انتظار از دانشجویان، عدالت‌خواهی است(مقام معظم رهبری)/
مجلس بی‌ولایت تعطیل باید گردد/


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1389
من دیروز شاهد بودم که فقط هفت یا هشت نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران اومده بودند قائم شهر و نهایت .... را به نمایندگان و مسئولین دانشگاه آزاد روا داشتند . جالب تر از همه اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد قائم شهر که این صحنه را می دیدند اصلا به آنها توجهی نمی کردند . لطفا به منظور شفاف سازی هر چه بیشتراین کامنت را در بخش نظرات انعکاس دهید. با تشکر - ا ف
نا شناس 4 تير 1389
آنهایی که بدون مجوز در خیابن ها به راه افتاده و به نام حمایت از رهبری شعار می دهند آیا قانون دان قانون شکن نیستند. به عنوان عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های استان متاسفم که سیاست مداران دانشجویان را اینچنین به بازی گرفته اند و از احساسات جوانی و مقدس آنها اینچنین برای حفظ قدرت خود سوء استفاده می کنند. جالب این است که دانشجویان دانشگاه های دولتی برای دانشگاه آزاد تعیین تکلیف می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.